خیال خاکستری

خیال خاکستری

 

بر تمام قبرهاى این شهر،بوسه بزن

 

شاید به یاد بیاورى کجا مرا جا گذاشتى….

من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام

صداى کلاغها را نمى شنوى؟

دارند برایم فاتحه مى خوانند…!!



نظرات شما عزیزان:

منوچهر
ساعت23:09---28 دی 1391
سلام سیمین جون وبلاگ زیبا و پر محتوای داری ...ممنون که به وبلاگم اومدی.{بازم بیا...} من وبلاگتو لینک کردم دوست داشتی توهم وبلاگ منو لینک کن...پاسخ: سلام منوچهر جون مر30 که جواب اومدنمو بهم دادی حتما میام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM