خیال خاکستری

خیال خاکستری

M

 

 

 ‏"j1314_yuty.jpg

 

 

گاهي وقت ها به پنجره خيره مي شوم

وگاهي به اتاق نشيمن

تا دفترم را باز مي کنم ياد مي گيرم چقدر اسمانم ابريست

اين تمام من است

چگونه به پيشگاهت بيايم

تا ماه اين ظلمت شب

چراغ نگاهت را روشن کند

مرا مي ببيني در همين يک قدمي هستم

شب ها به مزارم بيا تا با کلاغ ها برايم فاتخه بخوانيد

من در تنها ترين قبر شهرم

ولي باز به پنجره خيره مي شوم

تا تصوير ماه به خورشيد غلبه کند

ولي من باز از نگاهت سير نمي شوم



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت14:52---4 بهمن 1391
بسیار زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM